پرسمان3 The title of your home page

پرسمان3
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسمان3

و آدرس pasokh1.LXB.ir لینک نمایید

سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . 

در صورت وجود لینک ما در سایت شما

لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

١- مبارك ميفرمايند: ما از كنار گروهي از زنان گذشـتيم كه لباس آتشين« مخلوط شده به آتش» را به تن داشتند و به قمچينهاي آتشين از طرف ملايكه ها زده ميشدند آن زنان از شدت تكليف درد و رنج مانند« سگ چيغ وصدا ميزدند». من از حضرت جبرايـيل«ع» پرسيدم اين چه گروه از زناني اند و از كدام امت اند كه اينگونه الله«ج» ايشان را عذاب ميدهد؟ حضرت جبراييل«ع» فرمودند:اينها زناني هستند از امتي شما اي محمد«ص» كه در دنيا گريه وغوغا ميكردند بخاطر مرده گان شان.

٢- مبارك ميفرمايند: ما از  كنار گروهي از زنان گذشتيم كه به موهاي سرشان آويزان بودند و مغز سر شان جوش ميخورد، من از حضرت جبرايـــــيل«ع» پرسيدم اين چه گروه از زناني اند و از كدام امــــــت اند كه اينگونه الله«ج» ايشان را عذاب ميدهد؟                                                               

حضرت جبراييل«ع» فرمودند: اينها زناني هستند از امتي شما اي محمد «ص» كه در دنيا موي سرشان را از نا محرمان نمي پوشانيدند.

٣- مبارك ميفرمايند: ما از كنار گروهي از زنان گذشتيم كه به زبان شان آويزان بودند و دستهاي شان داخل سينه هاي شان بســــته شده و در حلــق «گلو» شان زقوم« يكنوع غذاي بدبوي جهنمي ها» ريختانده ميشد. من از حضــرت جبراييل«ع» پرسيدم اين چه گروه از زناني اند و از كدام امت اند كه اينگونه الله«ج» ايشان را عذاب ميدهد؟حضرت جبراييل«ع» فرمودند: اينها زناني هستند از امتي شما اي محمد«ص» كه در دنيا شوهران شان ازدست و زبان شان به تكليف بودند.

٤- مبارك ميفرمايند: ما از كنار گروهي از زنان گذشتيم كه دستها و پاهاي شان بسته و آويزان بود و از  پيشاني شان به آنها مارها وعقرب ها مسلط شده بودند من ازحضرت جبراييل«ع» پرسيدم اين چه گروه از زناني اند واز كدام امت اند كه اينگونه الله«ج» ايشان را عذاب ميدهد؟حضرت جبراييل«ع» فرمودند: اينها زناني هستند از امتي شما اي محمد«ص» كه در دنيا ازخانه هاي شوهران و پدران خود بدون اجازه شان بيرون ميشدند و وقت ناپاكي«حيض و نفاس» غسل نميكردند. ٥- مبارك ميفرمايند: ما از كنار گروهي از زنان گذشتيم كه از طرف پشت از پستانها« سينه هاي» شان آويزان اند و زقوم درحُلقوم شان ريختانده ميشد.      من از حضرت جبراييل«ع» پرسيدم اين چه گروه از زناني اند و از كدام امت اند كه اينگونه الله«ج» ايشان را عذاب ميدهد؟                                    

حضرت جبراييل «ع» فرمودند: اين ها زناني هستند از امتي شما اي محمد«ص» كه در دنيا اطفال ديگران را بدون اجازه شوهران شان شير ميدادند.

٦- مبارك ميفرمايند: ما از كنار گروهي از زنان گذشتيم كه جسدهاي شان به قيچي هاي آتشين بريده و تكه تكه ميشد. من از حضرت جبرايـيـــل«ع» پرسيدم اين چه گروه از زناني اند و از كدام امت اند كه اينگونه الله«ج» ايشان را عذاب ميدهد؟                                                                              

حضـــرت جبراييل«ع» فرمودند: اينهــا زناني هستند از امتي شما اي محمد«ص» كه در دنيا خود شان را آرايش و زينت ميكردند البته نه براي شوهران شان بلكه براي نامحرمان و زينت خود را نيز به مردم نشان ميدادند تا محـبوب شود در بين جامعه و غيبت مردم را مي نمودند.

٧- مبارك ميفرمايند: ما از كنار گروهي از زنان گذشتيم كه سرهاي شان مانند سر خوك « يك نوع حيوان نجس» بود و جسدهاي شان همانند جسد خر« يك نوع حيوان» و به چندين قسم عذاب داده ميشدند. من از حضرت جبراييل«ع» پرسـيدم اين چه گروه از زناني اند و از كدام امت اند كه اينگـــــونه الله«ج» ايشان را عذاب ميدهد؟

حضرت جبراييل «ع» فرمودند: اين ها زناني هستند از امتي شما اي محمد«ص» كه در دنيا سخن چين و دورغگو بودند.

٨- مبارك ميفرمايند: ما از كنار گروهي از زنان گذشتيم كه دستها وپاهاي شان با موهاي سرشان بسته شده بود. من ازحضرت جبراييل«ع» پرسيدم اين چه گروه از زناني اند و از كدام امت اند كه اينگونه پروردگار متعال ايشان را عذاب ميدهد؟ حضرت جبراييل «ع» فرمودند: اين ها زناني هستند از امتي شما اي محمد«ص» كه دردنيا قدرت وتواناي براداي نماز و روزه وغيره عبادات را داشتنداما ايشان نه وضوء ميگرفتند ونه نماز ميخواندند وحتي به غسل جنابت اهميت نميدادند. قابل توجه خوانندگان گرامي: پيام نجات از تمام برادران عزيز كه هم اكنون اين رساله را بدست دارند تقاضاء مينمايد كه در صورت امكان اين رساله را براي خواهران در خانه ها برسانندوبراي شان درمورد آن توضيح دهند تاباشدكه آنهانيز ازسرنوشت آن عده از زنانيكه پيامبر«ص» درشب معراج ديدندوما آنها رادربالا ذكركرديم آگاه شوند.

مَرجع: كتاب« شش زن گناهكار » و « معراج الواعظين »

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 10 / 10 / 1391برچسب:زنان ,جهنم, معراج , ] [ ] [ مصطفی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام دوستان به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 427
بازدید کل : 36355
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

  • سما دانلود - بروز ترین مرجع دانلود